vrijdag 22 februari 2013

een nieuwe sjaal

Al hoewel de meeste hem misschien hebben gezien wil ik toch nog even vertellen dat ik een nieuwe sjaal heb.
Vorig jaar 29-12-2012 ging ik gezellig uit met mijn lieve vriend en nog wat andere gezellige vrienden. Toen wij naar huis gingen bleek mijn heerlijke warme en super toffe oranje sjaal gejat te zijn. Schijnbaar had iemand het heel erg koud! Hoe het ook zij, ik had geen sjaal meer. Gelukkig had schoonmoeders nog een dunne sjaal over maarja, met -10 is dat ook niet fijn. Ik ging dus even denken en dacht toen ineens aan de wol die ik van mijn schoonouders had gekregen vanuit Oostrijk. Deze wol kon ik zeker goed gebruiken!  Ik ging dus maar snel aan het werk!




Al snel werd mijn sjaal stukje bij beetje steeds groter! Hoe groter hij werd, hoe meer ik er verliefd op werd!
Wat lekker warm was hij al toen ik hem net één keer strak om mijn hoofd heen kon wikkelen!
Toen was hij in januari klaar, 5 dikke bollen wol verder en ik kon eindelijk weer met een warme nek door de wereld heen lopen. Tot mijn verassing vonden sommige mensen de sjaal zo leuk dat zijzelf er ook één wilde en er zelfs voor wilde betalen. Dus nu ga ik maar op zoek naar soortgelijke wol om ook deze mensen blij te maken met zon geweldig leuke sjaal! want zeg nu zelf: wie wil dat nou niet?

english version:
I have a new scarf! although maybe most of you already saw it. Last year 29-12-2012 I went to a cafe with my boyfriend and some other friends and my orange scarf I had was stolen. Its not really good to walk outside without a scarf when it is -10 degree. My mother in law gave me a nice small scarf but I really needed something warmer. I started thinking an thought about the Yarn my parents in law gave my from Austria. So I started knitting



After a while my scarf kept on growing and growing.
I was so happy and warm when I could put my scarf for one round around my neck! In January I finished my scarf, 5 thick yarn bulbs on my neck and I had it warm again. To my suprise some people really like the scarf and want to buy for it if I make it for them! So now I'm looking for a bit of the same kind of yarn for them so I can make them happy as well.
Because who wouldn't want such an amazing scarf?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen