maandag 4 maart 2013

winnaar eerste give away

Vorige week schreef ik over de mutsen die ik maak en dat ik er een give away van ging maken!
Er hebben wel wat mensen gereageerd op facebook (ook de mensen die like drukte staan ertussen)
Toen heb ik op internet gezocht naar een random number generator en een lijstje gemaakt met mensen die meededen.
En mijn random generator kwam op nummer 4 welke in dit geval kevin was die mee-deed voor zn lieve vriendin!
Dus eva.... vertel mij wat voor soort muts je wilt en dan ga ik hem ook voor jou maken! Gefeliciteerd!

(mensen die hebben gereageerd, maar die sowieso nog een muts kregen heb ik buiten de stemming gelaten om de rest meer kans te geven)

Bedankt dat jullie wel mee wilde doen en misschien meer kans bij de volgende give away!

Result:

4

1 opmerking: